סקירה מקיפה של גרילי ה- WEBER

כל מי שמבין בתחום הגריל בארץ או בעולם, כנראה מכיר את חברת וובר. מדובר בחברה גדולה ומוכרת שמציעה מגוון רחב מאוד של מוצרים בעולם הגריל, למגוון שימושים ובטווחי מקצועיות שונים. במאמר זה נרחיב על העניין ונספר לכם על ההיצע של חברת וובר, ניתן דוגמאות לדגמים שונים ונסביר את השימושים השונים בדגמים הקיימים בשוק.

 

מי הם בעצם חברת WEBER

חברת וובר WEBER הינה חברה שמקורה בשיקגו, העוסקת משנת 1950 ביצירת מוצרי גריל שונים ומגוונים. החברה מוכרת ברמה בינלאומית, משווקת את מוצריה ברחבי העולם וזוכה לפרסים ושבחים מכל בעלי המקצוע הכי נחשבים.

 

אילו סוגי גרילים מציעה חברת WEBER

חברת וובר מהווה את חוד החנית בתעשיית הגרילים בכל העולם, וככזו היא מציעה מגוון עצום של גרילים שיתאימו לכל בית, חצר או משפחה שהיא, במגוון של גדלים, שימושים וסוגים שונים. איגדנו עבורכם כאן את האפשריות המובילות שמציעה וובר ללקוחותיה, כדי שתוכלו להתרשם מההיצע ולהבין מה קיים בשוק:

 

גריל חשמלי חדשני

גריל חשמלי הוא הטוב מכל העולמות – גם תקבלו ארוחות נפלאות עם הטעמים האהובים של בשר ומאכלים אחרים מהגריל, וגם לא תצטרכו לנקות ולתחזק אותו כמו גריל פחמים. גריל חשמלי חדשני של וובר יעלה בממוצע כ- 1,799 ש״ח וניתן להוסיף לו שדרוגים כמו עגלה מתקפלת שתוכל לנייד אותו ממקום למקום, וכן פלנצ׳ה ייחודית לגריל.

 

גריל פחמים קלאסי

לאלו שמחפשים את החוויה הקלאסית והנוסטלגית עם טוויסט מודרני, גריל פחמים של וובר הוא התשובה. תוכלו למקם אותו בגינה או בחצר הפרטית שלכם, או לקחת אותו איתכם לטיולים מהנים עם כל המשפחה והחברים בחיק הטבע. מספר דגמים לדוגמא:

 

  • גריל פחם וובר אוריגינל, 749 ש״ח
  • גריל פחמים One Touch Premuim, 1,399 ש״ח
  • גריל פחמים Weber Master Touch, 1,649 ש״ח

 

גרילי טיולים שניתן לקחת איתכם

למי שמחפש להביא איתו את חווית הגריל המעולה של וובר לכל מקום שהוא מגיע אליו, קיימים דגמים שהמטרה שלהם היא להתנייד איתכם לטיולים, פיקניקים ואירועים שונים. למשל:

  • גריל טו גו Weber Go Anywhere, 499 ש״ח
  • גריל ג׳מבו ג׳ו לטיולים, 599 ש״ח
  • גריל גז נייד Weber Traveler, 2,399 ש״ח

 

גריל גז קטן למרפסת

לאלו שברשותם מרפסת וישמחו לשדרג אותה עם גריל גז לחוויה קולינרית מעולה, וובר מציעים מספר דגמים, כמו למשל:

  • גריל גז וובר Weber Q1200, 1,299 ש״ח
  • גריל גז IOTA E300, 1,999 ש״ח
  • גריל גז טיטניום Q3200, 2,299 ש״ח

 

לסיכום

הגרילים שמציעה וובר מובילים את התחום בכל העולם כבר כל כך הרבה שנים, וממשיכים לחדש ולשדרג את חווית הכנת המזון של כל המשתמשים בה. כשאתם בוחרים וובר, אתם מקבלים את המוצר האיכותי ביותר בשוק עם הבטחה לחוויה קולינרית מדהימה בכל ארוחה.

סקירה מקיפה של גרילי ה- WEBER

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.