מתי נשתמש בשירותיו של רואה חשבון אמריקאי?

רואה חשבון אמריקאי

כמעט כל אדם מבוגר יוכל לומר לכם שמיסים הם עניין מסובך, בלתי מובן ומרגיז למדי. למה רק כמעט כל אדם מבוגר ולא כולם? בגלל שישנם יחידי סגולה, אנשים שבחרו להקדיש את חייהם המקצועיים להבין את רזי עולם המיסוי – ולהציע לאנשים עזרה בתכנון המס שלהם. אלו הם רואי החשבון – אנשים שסובלים מתדמית אפרורית, אך המקצוע שלהם יכול להועיל לכם באופן ניכר.

בטקסט שלפניכם נעסוק בשירות שיכול לספק לכם רואה חשבון אמריקאי. בטקסט נדון בשאלה מי זקוק לרואה חשבון אמריקאי, נכיר את המושג CPA, ונסקור את שלל הסיבות והנסיבות בהן רואה חשבון אמריקאי יכול לעזור לכם.

 

מי זקוק לרואה חשבון אמריקאי

כפי שאתם בוודאי יודעים, לכל מדינה יש את חוקי המס שלה – המשתנים בהתאם למדיניות החברתית שלה, אופי הממשל ועוד. לכן רואה חשבון ישראלי לא יוכל לעזור לכם באנגליה, ואדם שהיה רואה חשבון בצרפת ועשה עלייה – יתקשה למצוא עבוה במקצוע בישראל. אז מתי בכל זאת כן נשתמש בשירותיו של רואה חשבון אמריקאי?

ובכן, לא מעט ישראלים זקוקים לשירותיו של רואה חשבון אמריקאי. ישראלים שחיים בארצות הברית, ישראלים שיש להם עסקים בארצות הברית ואפילו ישראלים שמשקיעים בבורסה האמריקאית דרך בית השקעות אמריקאי – כולם זקוקים לרואה חשבון אמריקאי. גם עולים חדשים מארצות הברית נדרשים לשירותיו של רואה חשבון אמריקאי – על אף שהם כבר היגרו לישראל.

רואה חשבון אמריקאי

איך רואה חשבון אמריקאי יכול לעזור לי

רואה חשבון אמריקאי יכול לעזור לכם במגוון דרכים. קודם כל, רואה חשבון אמריקאי מכיר את אמנת המס של ישראל עם ארצות הברית. אמנת המס הזו, וההיכרות של רואה החשבון שלכם איתה, תסייע לכם להימנע מתשלום כפל מס.

בנוסף, רואה חשבון אמריקאי יכול לעזור לכם בתכנון מס. העלמת מס היא, כמובן, אינה חוקית. יחד עם זאת, עם תכנון מס נכון, תוכלו לשלם את המס הכי נמוך שאתם יכולים. הגבול בין העלמת מס לבין תכנון מס יכול להיות לא ברור למי שאינו בקיא בנושא. לכן חשוב מאוד שתפנו לרואה חשבון שמכיר את החקיקה בנושא, על מנת להבין איך לתכנן נכון את המיסוי שלכם.

רואה חשבון אמריקאי

למה חשוב שרואה חשבון אמריקאי יהיה CPA

בדיוק כמו עריכת דין או עבודה סוציאלית – לא כל אחד יכול לעסוק בתחום החשבונאות. על מנת להיות רואה חשבון, על המועמד לעבור מבחני לשכה ולקבל הסמכה רשמית מהמדינה בה הוא מתעד לעסוק בתחום. בארצות הברית, רואה חשבון מוסמך נקרא CPA. אלו הם ראשי תיבות של המונח Certified Public Accountant.

 

סיכום

לסיכום, רואה חשבון אמריקאי יכול להואיל מאוד לכל מי שיש לו כל סוג של קשר עסקי בארצות הברית. רואה חשבון אמריקאי מועיל כמובן גם לכל אזרח אמריקאי – בלי קשר למקום מגוריו. זכרו לבחור אך ורק ברו"ח מוסמך.

רואה חשבון אמריקאי

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.