אילו מיסים צריכים לשלם כשמשקיעים בנדל"ן בארה"ב

השקעה בנדל"ן בארה"ב ידועה בתור הזדמנות משתלמת עבור משקיעים ברחבי העולם, כולל אלה מישראל. עם זאת, ישנה חשיבות מכרעת להכרת תקנות המס הקשורות להשקעות אלו. הבנת דרישות המס והתקנות הספציפיות יכולה לעזור למשקיעים לקבל החלטות מושכלות ולהגדיל את התשואות שלהם.

 

מיסוי על הכנסה משכירות

אחת מחובות המס העיקריות של משקיעים ישראלים בנדל"ן בארה"ב היא המיסוי על הכנסות משכירות. הכנסות משכירות, המופקות מנכסים בארה"ב, כפופות למיסי הכנסה פדרליים ומדינתיים. משקיעים ישראלים חייבים לדווח על הכנסותיהם מדמי שכירות בארה"ב, זאת לצורך עמידה בתקנות ה-Internal Revenue Service . ניתן ללמוד עוד אודות מיסוי על הכנסה משכירות בארצות הברית באמצעות לימודי השקעות נדלן בארה"ב – חן גולשטיין.

 

מס רווחי הון

כאשר משקיעים ישראלים מוכרים את השקעות הנדל"ן שלהם בארה"ב, הם עשויים להיות חייבים בתשלום מס רווחי הון. שיעור מס רווחי הון בארה"ב משתנה בהתאם לגורמים שונים, כגון משך הבעלות ומדרגת המס של המשקיע. על המשקיעים הישראלים להיות מודעים לשיעורי המס הללו כדי לחשב במדויק את חבויות המס הפוטנציאליות שלהם.

 

חוק מס השקעות זרות במקרקעין

חוק מס השקעות זרות במקרקעין (FIRPTA) מטיל דרישות מס ספציפיות על משקיעים זרים המוכרים נדל"ן בארה"ב. משקיעים ישראלים חייבים להיות מודעים לתקנות FIRPTA המחייבות ניכוי מס במקור של אחוז מסוים מתמורת המכירה. עם זאת, אמנות מס בין ארה"ב וישראל עשויות לספק הקלות או שיעורי ניכוי מופחתים, לכן על המשקיעים להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום המס כדי להבטיח עמידה בתקנות וצמצום חבות המס, ככל שניתן.

 

מיסים לאומיים ומקומיים

לכל מדינה בארה"ב יש חוקי מס משלה, וחלקן עשויות להטיל מיסים נוספים על עסקאות נדל"ן. על המשקיעים הישראלים להבין ולהביא בחשבון את המיסים הללו, תוך חישוב חבויות המס הכוללות שלהם.

 

מס עיזבון ומתנות

כחלק מתכנון מס מקיף, על משקיעים ישראלים לשקול גם את ההשלכות של מס עיזבון ומתנות. ארה"ב מטילה מיסי עיזבון ומיסי מתנות על העברות מסוימות של רכוש, כולל נדל"ן. תכנון נכון של נדל"ן והתייעצות עם אנשי מקצוע בתחום המס יכולים לסייע למשקיעים ישראלים לצמצם את חבות המס הנדרשת.

 

הטבות מס וניכויים

משקיעים ישראלים בנדל"ן בארה"ב יכולים ליהנות מניכויי מס ותמריצים שונים. למשל, הם עשויים להיות זכאים לנכות הוצאות הקשורות לנכס, כגון ריבית על המשכנתא, ארנונה ועלויות אחזקה. בנוסף, ניתן לתבוע קצבאות פחת, המפחיתות את ההכנסה החייבת במס מהנכס המושכר. הטבות מס אלו יכולות לקזז משמעותית את חובות המס, ולמקסם את התשואה על ההשקעה למשקיעים הישראלים.

 

ניכוי מס במקור על הכנסה משכירות

משקיעים ישראלים צריכים להיות מודעים גם לדרישות ניכוי המס במקור על הכנסות משכירות. על פי חוק המס בארה"ב, חברות ניהול נכסים או סוכני נדל"ן, שגובים דמי שכירות מטעם משקיעים שאינם ארה"ב, נדרשים לנכות אחוז מסוים מהכנסות השכירות כמס. עם זאת, ישראל וארה"ב חתמו על אמנת מס המאפשרת שיעור ניכוי במקור מופחת, לכן, על המשקיעים לספק את התיעוד הדרוש כדי לתבוע בהמשך את הטבות האמנה.

 

הימנעות מכפל מס

כדי למנוע כפל מס, משקיעים ישראלים יכולים ליהנות מאמנת המס בין ישראל לארה"ב. אמנת המס מספקת הוראות למניעת מיסוי כפול על אותה הכנסה בשתי המדינות. על ידי מינוף הטבות האמנה, משקיעים ישראלים יכולים להפחית את חבויות המס הכוללות שלהם, ולהבטיח שלא ישלמו מיסים על אותה הכנסה בשני תחומי השיפוט.

 

דרישות דיווח

משקיעים ישראלים חייבים לעמוד בדרישות דיווח ספציפיות כדי להבטיח עמידה בחוקי המס בארה"ב. הם נדרשים להגיש דוחות מס שנתיים ל-IRS, המדווחים על הכנסותיהם ברחבי העולם, כולל הכנסות משכירות מנכסים בארה"ב. אי עמידה בדרישות הדיווח הללו עלולה להוביל לעונשים ולבעיות משפטיות. לכן, על המשקיעים לשמור תיעוד מדויק של הכנסות והוצאות הקשורות להשקעות הנדל"ן שלהם בארה"ב.

 

סיכום

מחקרי השקעות נדל"ן בארה"ב הוכיחו בבירור את הפוטנציאל להשקעות רווחיות עבור משקיעים ישראלים. עם זאת, חשוב להבין את חובות המס הקשורות להשקעה בנדל"ן בארה"ב. על ידי הכרת תקנות המיסים על הכנסות משכירות, מס רווחי הון, תקנות FIRPTA, מסים ממלכתיים ומקומיים, כמו גם השלכות מס עיזבון ומתנות, משקיעים ישראלים יכולים להתמודד עם שוק הנדל"ן האמריקאי בצורה יעילה יותר.

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.