מה היא השבחת קרקעות?

מה היא השבחת קרקעות?

אם יש ברשותכם קרקע שייעודה אינו לבנייה אלא לחקלאות או ייעודים אחרים, תוכלו להכנס להליך השבחת קרקע על ידי שינוי היעוד שלה או להגיש בקשה לשיפור זכויות קיימות. השבחת קרקעות מתבצעת באמצעות הליך בירוקרטי לא קצר ולפעמים מעט מתסכל, אך התוצאה הסופית יכולה להעלות את ערכה של הקרקע שברשותכם באופן משמעותי ולדאוג לעתיד כלכלי בטוח יותר לכם ולילדכם.

 

השבחת קרקעות

השבחת קרקעות אפשרית באמצעות שני מסלולים, המסלול הראשון הינו שינוי ייעוד הקרקע מחקלאית לקרקע לבנייה אשר מיידית מעלה את ערכה וגם מאפשרת פיתוח סביבתי ועירוני,  וניתן לבנות עליה גם באופן פרטי ולהקים עליה את בית חלומותיכם.

המסלול השני הוא להגיש בקשה לשיפור זכויות קיימות לקרקע שכבר אושרה לנדל"ן ולאפשר לעצמכם בניה על שטח גדול יותר או יותר קומות לגובה. קבוצת שדות נדל"ן מתמחה באיתור ובמציאת קרקעות עם פוטנציאל גבוה להפוך למניבה, מייעצת ומלווה אתכם לאורך כל הדרך אל הקרקע הטובה ביותר עבורכם.

מה היא השבחת קרקעות?

קבוצת שדות

קבוצת שדות הוקמה על ידי קבוצת מומחים מתחום הנדל"ן ומתמחה באיתור ומציאת קרקעות עם פוטנציאל גבוה להפוך למניבות, מייעצת ומלווה מאות משקיעי נדל"ן ומתמקדת במיוחד באיזורים שבהם יש מחסור בקרקעות לבנייה כדי להביא לתנופת פיתוח ולרווחים גבוהים עבור ציבור לקוחותיה. בין הפרוייקטים הרבים שמנהלת החברה ניתן למצוא את:

  • גבעת הפרחים בנתניה
  • חוף התכלת בהרצליה
  • רובע הים חדרה
  • צפון בן יהודה כפר סבא
  • פי גלילות תל אביב
  • שביל התפוזים הוד השרון

 

השקעה בקרקעות

אחת ההשקעות המניבות והבטוחות ביותר הינה ההשקעה בקרקע. מדינת ישראל סובלת ממחסור כרוני בקרקעות לבנייה ומסרבול בירוקרטי שלעיתים מרתיע יזמים ומשקיעים, מה שיוצר רווח גדול על כל קרקע שמופשת לבנייה, במיוחד כשהיא ממוקמת קרוב מאד לאיזור מיושב הצמא לפיתוח.

השבחת קרקעות הינו תהליך רצוי מאד, במיוחד באיזורים שבהם יש מחסור בקרקע לבנייה, ומאפשר לבעל הקרקע להרוויח סכום כסף מכובד שיכול לדאוג לעתידו וגם לעתיד ילדיו, אך התהליך עצמו עשוי להיות מתיש ומייגע, בירוקטיה מייאשת והרים של טפסים. לא לכל אחד יש את משאבי הזמן והכוחות, וגם את הידע, להתמודד עם כל ההתרוצצויות.

 

השבחת קרקעות עם קבוצת שדות

כדי שתהליך ההשבחה יהיה מוצלח, חשוב שהוא יהיה מלווה באנשי מקצוע מיומנים כגון עורך דין לדיני קרקעות, שמאי קרקע, יועצי משכתנאות (לעיתים, כשאתם מוצאים הזדמנות לרכוש קרקע עם סיכוי טוב להפשרה, משתלם לקחת הלוואה להשקעה ) חברת נדל"ן מנוסה העובדת עם אנשי המקצוע המיומנים ביותר יכולה לטפל עבורכם בכל הנושאים הבירוקרטיים, במציאת הקרקע המתאימה ביותר עבורכם להשקעה, ללוות ולייעץ לכם בכל שאלה או בקשה ומצוא עבורכם את ההשקעה המשתלמת ביותר ובכך להבטיח את עתידכם ואת עתיד ילדיכם עם אחת ההשקעות הטובות ביותר במשק הישראלי – נדל"ן הקרקעות.

מה היא השבחת קרקעות?

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.