מה ההבדל בין הלוואה רגילה להלוואה למוגבלים בבנק?

דולרים

ברוב המקרים, כאשר נצטרך הלוואה נפנה לאחד הבנקים הגדולים.

אולם במקרים מסוימים הבנקים יסרבו לספק לנו הלוואות, או שיציבו בפנינו תנאים שיהיו בלתי אפשריים עבורנו.

במצבים כאלה ניתן לפנות לגופים פיננסיים חוץ בנקאיים, אשר יכולים לספר מענה עבור לקוחות שהבנק מגביל אותם – הלוואה למוגבלים בבנק.

מיהו לקוח מוגבל?

לקוחות מוגבלים הם לקוחות אשר מוגדרים בבנק בתור כאלה שאינם מסוגלים לעמוד בהחזרי החובות לבנק. בהמשך לכך, הם אינם מורשים לקבל הלוואות או אשראי במסגרת חשבון הבנק שלהם, אשר כעת נחשב מוגבל. כמובן, לקוחות מוגבלים עדיין זקוקים לא פעם להלוואות עבור מגוון יעדים.

אם כך, הגבלת החשבון משמעותה קשיים משמעותיים בפועל לתפקוד כלכלי, לצד היווצרות קשיי התנהלות מול גופים שונים, בין אם פרטיים ובין אם מדובר במוסדות המדינה כמו ביטוח לאומי. חשוב להבין שהגבלת חשבון הבנק עלולה לפגוע באיכות החיים באופן משמעותי וכואב. אחד הפתרונות האפשריים במצב כזה, היא בירור על הלוואות למוגבלים בבנק.

 

מה זו הלוואה למוגבלים בבנק ובמה היא שונה מהלוואה רגילה

מדובר בהלוואות שניתנות על ידי גופים חיצוניים לבנק, ועל כן למעשה מדובר בהלוואות חוץ בנקאיות. המחיר מהווה את ההבדל העיקרי בין הלוואות בנקאיות להלוואות חוץ בנקאיות, כאשר הלוואות חוץ בנקאיות יהיו במקרים רבים יקרות יותר מאשר אלו הניתנות מטעם הבנקים הגדולים. למרות זאת, האפשרות לקבלת הלוואה גם בתנאים כלכליים קשים היא יתרון משמעותי עבור ההלוואות החוץ-בנקאיות. עבור לא מעט אנשים, ההלוואה שווה את המחיר הגבוה.

 

מסלולים שונים למוגבלים בבנק

כל מסלולי המוגבלים בבנק מותאמים לאנשים אשר שרויים בקשיים כלכליים, ומשתדלים לתת מענה עבור צרכי הלקוחות מבחינת גובה הריבית ויכולת ההחזר. כמו כן, תהליך האישור עבור קבלת הכסף הוא בדרך כלל מהיר. ישנם מגוון מסלולים, עבור מגוון צרכים. כך מתאפשר ללקוחות המוגבלים לבצע מהלכים פיננסיים למרות המגבלות שהטיל עליהם הבנק.

 

כיצד יש לבחור מסלול?

כאמור, יש מגוון מסלולים וזה עלול לבלבל. השלב הבא אחרי ההחלטה בנוגע ללקיחת הלוואה למוגבלים, היא בחירת המסלול שהכי יתאים לצרכים הכלכליים שלכם, ולהשוות בין גופים ומסלולים שונים. המשתנים שהכי חשוב לשים לב אליהם הם ריבית חודשית קבועה, גובה ההלוואה ותקופת ההחזר – גובה ההחזר החודשי יורד ככל שתקופת ההחזר מתארכת.

 

חשוב לשים לב

לסיכום, כאשר חשבון הבנק לא מספק מענה לצרכים שלכם, הלוואות למוגבלים הן בהחלט אפשרות ישימה. אולם חשוב לא להיות שאננים ולשים לב לפרטים הקטנים של ההלוואה, ולא רק למחיר הסופי שלה. חשוב להדגיש שהמלווים מנסים להבטיח את המניעים שלהם לסגירת החוב וצמצום הסיכון כבר בעת הסכם ההלוואה, מה שעלול להתנגש עם הצורך שלכם בתנאים גמישים.

מהסיבה הזו, לא כדאי לקחת הלוואה בלי לוודא תחילה שאתם בקיאים לחלוטין במשמעות הסכם ההלוואה, וגם לערוך בדיקה קפדנית על המלווה שלכם. הישמרו – בלי עירנות מוגברת מצידכם, אתם עלולים להישאב לעסקה מפוקפקת ואף לא חוקית.

מחשבון זכוכית מגדלת וכסף

 

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.