מהם היתרונות של גריל גז?

גריל גז

בר בי קיו או כפי שאנו קוראים לך בשפה העממית "על האש" הוא מפגש אהוב על ישראלים בפרט ועל אנשים בכל העולם בכלל. טעמו של הבשר על הגריל והסלטים הנלווים לידו, גורמים לכולנו הנאה מרובה, בין אם זו ארוחת ערב שנעשתה בגריל חשמלי או בנינג'ה גריל, פיקניק בחיק הטבע על מנגל פחמים או על המרפסת עם גריל הגז המשודרג.  גרילי הגז צוברים פופולריות בקרב רבים מאלו הרואים עצמם כמשקיענים בתחום הבר בי קיו. האם באמת גריל גז עדיף האופציות האחרות? נציג בפניכם את יתרונותיו ואתם תחליטו.

 

עוצמות חום גבוהות

במכשירי גריל גז קיימים מבערים אשר מביאים לעוצמות חום גבוהות מאוד (עד 370 מעלות צלזיוס) אשר טובות לצלייה של סוגי בשר רבים. בנוסף לכך בניגוד למכשירי גריל אחרים, יותר קל לשלוט בטמפרטורה בגרילי גז. ללא ספק זוהי יתרון חשוב כאשר חשובה לנו איכות האוכל שאנו מכינים.

 

הצתה קלה יותר

גרילי גז הם לרוב בעלי מערכות הצתה אלקטרוניות ועל כן קל יותר לתפעל את ההצתה בהם בניגוד למכשירי גריל אחרים ובמיוחד לעומת גריל פחמים שלעיתים בגלל הרוח או איכות הפחם קשה יותר להציתו.

 

חימום מקדים מהיר יותר

בעוד שבגריל פחמים הזמן הממוצע להתחממות הגריל עד שניתן להתחיל להניח עליו את הבשר הוא בין 15 ל-20 דקות, הזמן הממוצע לחימום גריל הגז הוא כ-10 דקות. ללא ספק זהו זמן קצר יותר ומביא לכך שהאוכל יהיה מוכן מהר יותר.

 

קלות השימוש והתפעול

נכון שבכל חבורה תמיד יהיה את זה שאחראי על המנגל? אז במכשירי גריל גז גם מי שיאנו מומחה למנגל יכול להצליח להכין את הבשר בצורה הטובה ביותר. זאת מפני שגריל גז אינו דורש מיומנות כמו שימוש בגריל פחמים ולמידת השימוש והתפעול בו היא קלה יותר. כך גם מי שפחות יודע לתפעל מנגל פחמים, יכול להנות מבשר על האש עם טעם ועסיסיות לא פחות טובים.

 

 קלות הניקוי והתחזוקה

רבים ממכשירי גריל הגז הינם קלים מאוד לניקוי ברגע שמסיימים לעבוד איתם ונותנים להם להתקרר מעט. מכשירים אלו עשויים לרוב מחומרים שלרוב קל מאוד לנקותם. בנוסף מרבית המכשירים הללו גם ניתנים לקיפול ולכן האחסון והתחזוקה שלהם קלים יותר.

 

אז מה המסקנה?

יתרונותיו של גריל הגז רבים, ובעיקר הנגישות שלו המאפשרת לכל אדם, גם אינו הטבח הטוב ביותר, להנות מהכנת בשר על האש בצורה איכותית וטובה, מביאים למסקנה כי גריל גז עדיף על מכשירי גריל אחרים. ואם כבר גריל גז, ללא ספקי גרילי גז Weber Spirit מומלצים ביותר.  סדרת הספיריט של חברת וובר מציעה גרילי גז בעלי נוחות מרבית אשר מאפשרת הכנה קלה ברמה גבוהה תוך שמירת הטעם והעסיסיות של הבשר.

חימום מוקדם יותר מהיר

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.