מהו גובה החזר המס לשכירים?

החזר מס לשכירים

אחת מהחובות האזרחיות המוכרות לכולנו, שכירים ועצמאים כאחד, היא חובת התשלום למס הכנסה. במקרה של שכירים, היא מנוכה באופן אוטומטי מתלוש המשכורת החודשית שלנו. אמנם מדובר בפתרון נוח מבחינה ההתנהלות מול רשות המיסים, אך האם טרחתם פעם לוודא שאתם לא משלמים למס הכנסה יותר ממה שאתם צריכים לשלם בפועל?

 

מס הכנסה ואנחנו – לשלם בדיוק את מה שצריך

בעוד שאצל עצמאים ההתנהלות מול רשות המיסים נעשית באופן קבוע ותדיר, הרי שאצל השכירים המצב קצת שונה, כאשר מערכת ההתנהלות מול רשות המיסים מסתכמת לרוב בהורדת מס הכנסה מתלוש המשכורת, פעולה המבוצעת אף היא על ידי המעסיק.

אמנם מדובר בפחות כאב ראש עבורנו, אך לא פעם מתברר כי, חישוב גובה חבות מס ההכנסה שלנו נעשה בצורה שגויה וכי לא עודכנו נקודות זיכוי המס, המזכות בתשלום מס מופחת, המגיעות לנו. מצב זה עלול להביא לכך שאנחנו משלמים יותר מס ממה שאנחנו צריכים לשלם בפועל. מה עושים במקרה כזה?

 

החזר מס לשכירים

במקרה שנגבה מאיתנו יותר מס ממה שאנחנו אמורים לשלם בפועל, הרי שנוכל לפנות לקבלת החזרי מס בהתאם, אשר יועברו אלינו ישירות אל חשבון הבנק. המקרים השכיחים ביותר בגינם ניתן לקבל החזרי מס לשכירים הם החלפת מקום עבודה, יציאה לחל"ת, חופשת לידה, מגורים באזורי פריפריה, סיום שירות צבאי סדיר, זכאות לתואר אקדמאי, הורות לילדים ועוד.

 

מה גובה החזר המס לשכירים?

שאלת גובה החזר המס לשכירים תלוי בפרמטרים שונים ובעיקר בגובה ההכנסה השנתית של כל נישום. באופן כללי, ניתן לומר כי ממוצע החזרי המס לשכירים עומד על כ – 8,000 ₪ ויכול להגיע אף לסכומים של עשרות אלפי שקלים, במיוחד אם מדובר על החזר מס הנעשה באופן רטרואקטיבי.

על מנת לוודא את גובה החזר המס המגיע לכם, ניתן יהיה לפנות לחברה מקצועית ומנוסה בתחום החזר מס לשכירים – החזרי מס זכותך! אשר בתהליך קצר ומהיר ולאחר מענה על מספר שאלות, תוכל לוודא מה הסכום ההחזר המגיע לכם.

 

מהם היתרונות של בקשת החזר מס לשכירים עם חברה מקצועית?

בנוסף על האפשרות לבדוק את גובה החזר המס לשכירים בצורה מקצועית ומדויקת ככל האפשר, הגשת בקשת החזרי מס לשכירים עם חברה מקצועית ומנוסה בתחום, תבטיח לנו ראש שקט בכל הקשור למילוי טפסי בקשת ההחזר וקבלת מלוא הסכום המגיע לנו, ישירות אל חשבון הבנק שלנו.

 

לסיכום

כפי שראינו, גם לשכירים, אשר אינם מתנהלים בצורה שוטפת מול רשות המיסים, ייתכן ומגיעים החזרי מס בגין תשלומי מס יתר ונקודות זיכוי שלא מומשו. גובה החזרי המס תלוי בפרמטרים שונים, אך ניתן לומר כי ההחזר הממוצע עומד על כ – 8,000 ₪ וכדי לקבל את מלוא ההחזר המגיע לכם, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום.

החזרי מס

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.