לימודי ביטוח פנסיוני בצפון – למי זה מתאים?

לימודי סוכן ביטוח

יש מספר קבוצות שיכולות למצוא עניין ומשמעות בפנייה אל לימודי ביטוח בחיפה. בראש ובראשונה מדובר על אותם אנשים שמעוניינים להשתלב בתחום המבוקש והחשוב הזה, שיספק להם מסלולי לימוד מרתקים ומאתגרים. רבים ימצאו באפשרויות לימודי סוכן ביטוח בחיפה גם דרך מעניינת להתברג בשלל המשרות שמציע כעת שוק העבודה בתחום.

לימודי ביטוח בחיפה ובכלל מציעים כניסה לתחום תעסוקתי מספק שלאנשיו יש את הכוח להשפיע לטובה על חייהם של אחרים בקנה מידה רחב ומשמעותי. הרי ידוע לכולם כי ביטוח פנסיוני הוא מוצר חובה שניהול נכון שלו יכול לשפר בעשרות מונים את החיים שלאחר הפרישה או בעת אירוע ביטוחי כזה או אחר.

לימודים כאלו עשויים להיות בדיוק ההכשרה שאנשי עסקים, אנשי משאבי אנוש ואנשי המקצועות הכלכליים, יכולים להפיק מהם תועלת רבה בין אם כהרחבת אופקים ובין אם לצורך הרחבת שירותים.

 

מה תפקידו של סוכן ביטוח?

סוכן הביטוח מתחיל את תפקידו מהיכרות עם המבוטחים, אורח חייהם והצרכים האינדיבידואלים שלהם, לכדי הגדרת הכיסוי הביטוחי הנדרש לאור הנתונים. בהמשך סוכן הביטוח בורר ומציג בפני לקוחותיו את האפשרויות הקיימות עבורם מבין חברות הביטוח השונות, ויכול להמליץ להם בהתאם לנתונים הקודמים על הבחירה הנכונה ביותר עבורם. לאחר הבחירה הסוכן אחראי על ביצוע ההתקשרות.

למרות מה שנהוג לחשוב, הקשר עם סוכני הביטוח אינו מסתכם לכדי חתימה ובמידת הצורך סיוע בהגשת תביעות ביטוח, אלא כולל גם תקשורת שוטפת המתבססת על שינויים משמעותיים בחיי המבוטחים כמו שינוי כתובת, החלפת רכב, מעבר למסלולים משתלמים יותר בהתאם למצב המשפחתי וכן הלאה. מכאן שלסוכן הביטוח יש צורך בהבנה מעמיקה של תחום הביטוח אך גם בצורות תקשורת מקדמות עם אנשים.

לימודי ביטוח בחיפה

איפה יש לימודי ביטוח בחיפה?

אחד המוסדות המובילים בארץ לרכישת השכלה פיננסית ובכללה לימודי ביטוח בחיפה, היא מכללת אורין שפלטר. הקמפוס של המכללה בעיר חיפה הוא אחיו הצעיר של הקמפוס התל אביבי, ושניהם מהווים את מרכזי הכובד של פעילות המכללה.

לימודי סוכנים

במכללת אורין שפלטר תוכלו להצטרף למגוון מסלולי לימוד, החל ממסלולי מאסטר – מסלולים רחבים ומעמיקים לאלו מכם שמעוניינים להתחיל פרק חדש בעולם העבודה, ועד לקורסים נקודתיים שיכולים לסייע לכם להעשיר את הידע שלכם כאנשי מקצוע מן השורה, או להשתלב בתחום בצעדים שקולים וקטנים.

המכללה מציעה קורסים שונים של לימודי ביטח בחיפה – קורס יסודות הביטוח שמכין את התלמידים לקראת מבחני משרד האוצר לצורך קבלת רישיון, קורס גמר פנסיוני, קורס ביטוח רכוש במסגרת מסלול ביטוח אלמנטרי, קורס ביטוח תאונות, קורס ביטוח ימי ואווירי וכן הלאה.

כלל הקורסים במכללה מועברים על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שפועלים בשוק העבודה ומובילים אותו מידי יום. החומר הלימודי מקיף, רלוונטי, מעודכן וכולל את כל הידע הנדרש לכניסה לתחום ולפיתוח קריירה משגשגת.

לימודי סוכן ביטוח

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.