איך לבחור עורך דין לניקוי בידיאי?

שינוי דירוג אשראי

רבים מגלים מאוחר מידי שהם בעלי דירוג אשראי נמוך. אבל רגע לפני שאתם חושבים כך, חשוב שתזכרו שאין מאוחר מידי. תמיד יש מה לעשות, לפעמים העניין יהיה מורכב יותר ולפעמים פחות. לא להתייאש בשום מצב זו לא רק סיסמא. כאשר מעוניינים לנקות בי די אי שלילי, יש לפנות לעורך דין, אך איך בוחרים עורך דין מתאים לכך? על כך ריכזנו כאן מידע עבורכם. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

איך מנקים בידיאיי שלילי?

ניתן לבצע שינוי דירוג אשראי כאשר מגלים טעות המצריכה תיקון. ניתן לעשות זאת באמצעות עורך דין לניקוי בי די איי באמצעות מספר שלבים:

 

הנפקת דו"ח דירוג האשראי

בשלב הראשון עליכם להפיק את דו"ח נתוני האשראי שלכם ולהתחיל לעבור על כל שורה בו. יתכן ויש נתונים שלא מופיעים בו, יתכן ויש בו נתונים שגויים ולכן, זה השלב הראשוני. כבר בשלב כזה אתם יכולים לדעת אם אתם צריכים ייעוץ עם עורך דין לניקוי בידי איי. חשוב לציין כי מומלץ לגשת לייעוץ גם כאשר לא צצה שגיאה המצריכה ניקוי. עורך דין מומחה ידע לסקור את הנתונים בעין מקצועית ולמצוא נתונים שעין לא מקצועית מתקשה לגלות…

 

הגשת בקשה לתיקון

עורך דין מטעמכם יגיש בקשה מקצועית וברורה לתיקון / מחיקת הרישום השגוי. חשוב לצרף אל הבקשה הוכחות רבות לאימות הנתונים ככל הניתן. זה יכול להיות מסמכים מאמתים וכדומה.

 

קבלת תשובה לאחר חודש

לאחר חודש המתנה בו לשכות האשראי דנות במהות הבקשה, תקבלו תשובה ובאם הבקשה אושרה, השינויים יתבצעו מיידית ודירוג האשראי שלכם יעלה.

 

איך בוחרים עורך דין מתאים לכך?

 

בבחירת עורך דין חשוב להתמקד במספר נקודות:

 

מקצועיות בתחום

חשיבות המקצועיות של העורך דין ברורה לכולנו. מדובר בתחום מפוקח וכדי להיות עורך דין צריך לעבור מבחנים ושנות לימוד רבות… המקצועיות שצריכה להיבחן היא בתחום הספציפי של ניקוי נתוני אשראי.

 

זמינות ושירות

אתם צריכים שיהיה לכם אל מי לדבר, עם מי להתייעץ לאורך כל הדרך. בדקו האם מדובר בעורך דין המציע שירות אדיב וזמין?

 

בעל ניסיון וותק

אף אחד לא רוצה להיות שפן הניסיון הראשון… וודאו שמדובר בעורך דין בעל ניסיון בטיפול במחיקת נתוני בי די אי. מי שיש לו ניסיון רב בתחום, גם צובר קשרים עם מי שצריך וכך הלקוח הוא זה שמרוויח בגדול.

 

המלצות מכרים ואנשי מקצוע

חפשו המלצות ופנו לחברים ומכרים לשמוע מהם אם הם גם נעזרו בעורך דין לצורך כך. אמנם מדובר בנושא רגיש בו לא כל אחד ירצה להיחשף ולכן אתם יכולים להימנע מכך ולפנות אל אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי (יועצי משכנתאות, יועצי פיננסים וכדומה) שאתם סומכים עליהם לקבל חוות דעת על איש מקצוע מומלץ עבורכם.

לבחור עורך דין לניקוי בידיאי

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.