לבחור נכון: איך בוחרים משרד להשכרה? 

השכרת משרדים

בחירה במשרד להשכרה צריכה להתבצע באופן שקול תוך היכרות מעמיקה עם עולם המשרדים. שכן, בניגוד להשכרה של מחסן או דירה, השכרה של משרד כוללת קריטריונים שונים לחלוטין שיש להכיר בהם מקרוב.

כדי להקל על מי שצפויים לצאת ולבחור את המשרד הבא שלהם, יצאנו לבדוק את כל הפרטים החיוניים בנושא וחזרנו עם המדריך הנוכחי שיעשה אחת ולתמיד סדר בעניין. הישארו אתנו ותגלו את התשובות לשאלות שלכם.

 

תכירו את הרקע לכתיבת מדריך זה

רגע לפני שנציג בפניכם את הבחירה הנכונה במשרד להשכרה, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי לא נכתב סתם כך. בניגוד למדריכים קודמים שלנו, את המדריך הזה לא תכננו לכתוב מראש. פשוט מצאנו את עצמנו מחפשים כבר כמה שבועות משרד להשכרה, לאחר שהמשרד שלנו נסגר.

הדבר גרם לנו לתסכול רב. שכן, לא ידענו בתחילת הדרך מה חשוב לנו ולא היה לנו ברור איך נוכל להגיע למשרד שיתאים לנו. הבנו שיש לנו צורך בסיוע חיצוני, לכן פנינו אל יועצים שמכירים את התחום באופן מעמיק.

הם ליוו אותנו וגרמו לנו להבין איך נוכל לבחור את המשרד המתאים לנו ביותר. כשהבנו שמדובר בשיטה שיכולה להתאים לכל אחד, ביקשנו מהם את האישור לכתוב על כך מדריך וקיבלנו אוקיי. אתם מוזמנים לקרוא את השורות הבאות ולחסוך לעצמכם זמן רב בחיפוש אחר המשרד הבא שלכם.

 

איך בוחרים משרד להשכרה? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים לבחור פלטפורמה אחת בלבד שתערכו בה את החיפוש. אנחנו למשל התחלנו בחיפוש ב – 3 פלטפורמות במקביל. הדבר גרם לנו לבלבול רב. שכן, בכל פעם שמישהו יצר אתנו קשר, לא ידענו מאיפה הוא מדבר ומהו המשרד שיש ברשותו.

בסופו של דבר בחרנו באתר נדל"ן שאפשר לנו לערוך את החיפוש במקסימום נוחות, זו הכתובת שלו למקרה שתרצו לנסות גם אתם את מזלכם: https://www.zira1.com.

 

איך בוחרים משרד להשכרה? השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים להיכנס אל האתר ולראות את הלשונית שמאפשרת לכם למיין את התוצאות. תבחרו קודם כל בלשונית של השכרת משרדים ולאחר מכן תערכו את הסינון בהתאם. הנה הסינון שאנחנו ערכנו:

  • קומה: 2 ומעלה
  • מינימום 400 מ"ר
  • כולל מטבח
  • כולל חדר ישיבות

 

איך בוחרים משרד להשכרה? השלב ה – 3

בשלב זה יוצגו בפניכם משרדים שתואמים לחיפוש שלכם באופן מדויק וממוקד. כך שיישאר לכם רק לבחור את המשרד המתאים ביותר מבין האפשרויות. אתם צפויים לגלות שמדובר בדרך נוחה מאוד שתאפשר לכם להתרכז בפלטפורמה אחת ולמצוא את המשרד הבא שלכם במינימום מאמץ.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך בוחרים משרד להשכרה. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק ליישם את 3 השלבים שצוינו לעיל ולהיות בטוחים שבחרתם נכון.

השכרת משרדים

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.