כמה כסף אפשר לעשות מלהיות יזם נדל"ן בתל אביב?

נדלן

פעם, הורים חלמו שהילדים שלהם יהיו רופאים, עורכי דין, רואי חשבון. היום, הם חולמים שיגדלו ויהיו יזמי נדל"ן ואם אפשר בתל אביב. העיר מציעה מגוון של אפשרויות ליזמים להתעשר ולהבטיח להם ולילדיהם ביטחון כלכלי. יזמות נדל"ן הוא דבר לא פשוט. לא כל אחד מסוגל לכך.

בשביל להיות יזם טוב, צריך לזהות הזדמנויות, לזהות אפשרויות, להכיר את השוק ולדעת איך להשתלב בו. צריך לדעת מה קהל הלקוחות רוצה וצריך ולהיות מסוגל להציע לו את זה בתנאים אופטימאליים, באופן שהלקוח ירצה לקנות והיזם יוכל להרוויח מזה. הרבה אנשים נוטים לחשוב שכל יזם נדל"ן, בפרט בתל אביב, מרוויח ומתעשר.

זה לא מדויק, אחרת כולם היו עושים את זה. בדומה להרבה מאוד ענפים ותחומים אחרים בחיים, גם כאן, על כל אחד שמצליח, יש רבים שאינם מצליחים. כל אחד שמצליח, צריך לעבוד קשה מאוד בשביל לשמור על ההצלחה שלו ולא למצוא את עצמו בסיטואציה בה הוא מאבד הכל ופושט רגל.

 

כיצד יכול יזם נדל"ן בתל אביב להרוויח?

יזם נדל"ן בתל אביב או בכל מקום אחר, עובד על פי זיהוי הזדמנויות, השקעה כספית בפרויקטים ואז הוא יכול לבחור כיצד לנהוג. אופציה אחת היא למכור את הנכסים במבנה, עסקאות קצרות טווח. במקרה כזה, אחרי המכירה הוא לא צריך להתעסק יותר עם הנכס.

אופציה שנייה היא להשכיר אותן לדיירים. עסקאות ארוכות טווח. במקרה כזה, הוא מייצר לעצמו הכנסה למשך תקופת זמן ממושכת, אך הוא יידרש להתעסק עם הנכס, בין אם זה כשירצה לחפש שוכרים ובין אם זה על מנת שהנכס יתפקד ויהיה ניתן להשכיר אותו.

יזם בתל אביב יכול לבחור, האם להתעסק בנדל"ן למגורים או לעסקים (משרדים, חנויות או נכסים אחרים שיכולים להתאים לכך). דוגמא לפרויקט מגורים שמבטא הוכחה ליזמות נדל"ן משתלמת, הוא פרויקט HELLO תל אביב הנבנה בדרך השלום.

נדלן

כמה כסף ניתן לעשות מיזמות נדל"ן בעיר?

לשאלה כמה כסף אפשר לעשות מיזמות נדל"ן בתל אביב אין תשובה חד משמעית. זה נכון שהתשואה בישראל בנדל"ן, עומדת על 2-3 אחוז לרוב, אך צריך לקחת בחשבון שזה תלוי נכס, תלוי אזור, תלוי תקופה וכן זה תלוי קהל יעד. במהלך השנים האחרונות, תל אביב הפכה מוקד לאנשים במעמד כלכלי גבוה יחסית, ולכן גם הפרויקטים הפכו להיות יקרים יותר מחד, ומאידך סכומי הרכישה הפכו להיות משמעותיים.

כל יזם, צריך לקחת בחשבון את הוצאות הבנייה והבירוקרטיה מסביב, את תנאי השוק וכמה מהר הוא יוכל למכור/להשכיר את הנכס. עליו לזכור, ככל שהוא ימתין במכירה או השכרה, כך יידרש לשלם יותר מסים וזה יעלה את סך ההוצאות על חשבון ההכנסות. לסיכום, יזם בתל אביב יכול להתעשר מנדל"ן, אם רק יפעל בצורה חכמה, ויתכנן את מהלכיו בקפידה לאורך זמן.

נדלן

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.