הכירו את מערכת מאנדיי ואיך היא יכולה לעזור לעסק שלכם

הכירו את מערכת מאנדיי ואיך היא יכולה לעזור לעסק שלכם

השיחות על מערכת המאנדיי המתקדמת נשמעות מכל עבר. מהמשרד של המטבח, חדר האוכל של החברה ועד השבילים שבפארקים העירוניים. עובדה זו הובילה אותנו להוציא לאור את המדריך הנוכחי שירכז את האינפורמציה העדכנית אודות המערכת, במטרה לענות על השאלה הנפוצה שמטרידה את רובנו – מה התרומה שלה לעסקים? הישארו כאן ותכירו במידע הרלוונטי שיעשה לכם סדר בראש ובמקום העבודה.

 

הקדמה – מה זה מאנדיי?

מאנדיי.קום נוסדה בשנת 2012 על ידי 2 יזמים ישראלים שהבינו שהשוק לא החזיק בכלים שמאפשרים לנהל צוותי עבודה שונים. לכן, הם "שברו את הראש", במטרה לייסד כלי שיענה על הצורך ויתאים לכל בעל עסק. מדובר בעצם במערכת מרכזית וגמישה שמאפשרות לבנות כל מיני כלים שמותאמים באופן אישי לסגנון העבודה של העסק, למשל:

  • שיווק
  • ניהול משאבים
  • ניהול מידע
  • מכירות
  • אסטרגטגיה
  • קליטה של עובדים חדשים ועוד

מאנדיי נחשבת היום לחברה מצליחה שנעשה בה שימוש ברחבי הארץ והעולם, משום שהיא מספקת פתרונות שונים. בשורות הבאות נתמקד בפתרונות הנפוצים ביותר שחשוב שתכירו, כדי שתוכלו להבין איך היא תוכל לשנות את העסק שלכם מקצה לקצה.

הקדמה – מה זה מאנדיי

פתרון ראשון: ניהול תוכניות עבודה

תשכחו מפתקים דביקים שמועברים מצד אחד של המחשב לשני. שכן, אלה עשויים לא פעם להישכח ולגרום לאי יישום של מטלות חשובות. חברות שביצעו הטמעת מאנדיי עם סט יוכלו לספר לכם שהמערכת המתקדמת מחליפה את הפתקים המיושנים.

שכן, זו מאפשרת לתכנן תוכניות עבודה שונות על בסיס לוח שנה או גאנט. ניהול מסד הנתונים מאפשר להזין יעדים ומדדים לתקופות זמן משתנות (בהתאם לצורך). כך ניתן לעקוב אחר ההתקדמות של התהליכים השונים והעמידה במדדים לאורך השנה כולה.

 

פתרון שני: מאפשר לארגן ולנהל ישיבות צוות

חברות מיושנות שלא מכירות במאנדיי, צפויות להשתמש במערכת מייל מיושנת שתאפשר להם לתכנן את הלו"ז של הישיבות שמתקיימות במשרד. מערכת זו מובילה לא פעם לטעויות, משום שהיא מכילה באגים שונים. מאנדיי לעומת זאת, מאפשרת לנהל משימות והנחיות שנקבעו במהלך הישיבות, אפשר לשמור בה על ההיסטוריה של הנתונים ואף לשלוח התראות למשתתפי הישיבה, כדי להזכיר להם על קיומה.

 

פתרון שלישי: מאפשרת לבצע מעקב פיננסי

מאנדיי מאפשרת לנהל גם את ההוצאות וההכנסות של כל ארגון, תוך יצירת דוחות כספיים מפורטים, ניהול של חשבונות נכנסים, חובות, תהליכי גבייה ועוד. עובדה זו מאפשרת להבין שמדובר במערכת שמתאימה לכל גורם במשרד, כולל העובדים במזכירות ורואי החשבון.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את מערכת המאנדיי המתקדמת. כעת ברור לכם שהיא יכולה לסייע לעסק בכל מיני תחומים. בשלב זה נותר לכם רק להטמיע את המערכת בעסק, כדי שתוכלו ליהנות מהיתרונות שלה ולהתנהל נכון מעתה ואילך.

מערכת יום שני

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.