חביבי בוא לדובאי – הכל על ההשקעות בדובאי

השקעה בדובאי

השקעה בדובאי טומנת בחובה אין ספור יתרונות. ישראלים רבים נשארים בשוק המקומי שכבר מזמן אינו בטוח במקום לעבור לנסיכות השכנה. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על השקעת נדל"ן בדובאי, החל מהתנאים הרגולטוריים ועד ממוצע גובה השכירות.

 

רגולציה זה שם המשחק

כולנו יודעים כמה זה מסובך להוציא פרויקט או להשקיע בנדל"ן בישראל. אנחנו צריכים לקחת משכנתא ולא כל כך קל לקבל אותה מהבנק, אישורי בניה הם עניין מורכב וכן מוטלים מיסים גבוהים (השבחה או רכישה) כמעט על כל עסקה. בדובאי העניינים פשוטים הרבה יותר.

מכיוון שהמנהיגות בדובאי מאוד רוצה לגרום לצמיחה היא מעודדת השקעה ברגולציה נוחה ובפטור ממס (!) כמעט על כל עסקת נדל"ן. במידה ולא תגורו בדירה בעצמכם או תשכירו אותה לסטודנטים תהיו פטורים ממס ותוכלו לשמור לעצמכם את מרבית הרווחים.

השקעה בדובאי

אזור תוסס ותיירותי

כשאנחנו רוצים להשקיע בנדל"ן אנחנו רוצים שהאזור שאנו משקיעים בו יהיה תוסס, דינמי ובעל אופק כלכלי איכותי. דובאי היא מרכז שוקק חיים עם תיירות ותעסוקה בהיקף גדול ומגוון. עובדה זו גורמת לדובאי להיות יעד אטרקטיבי למשקיעים מכל הסוגים ולאזור שהביקוש לנדל"ן בו רק ילך ויגדל.

את הנדל"ן שתרכשו תוכלו להשכיר הן על בסיס חודשי והן כדירה תיירותית. ממוצע ההכנסה משכירות גבוה מאוד ועומד על בין 5-6 אחוזים משווי הנכס על בסיס חודשי (סכום גבוה בהרבה מהשקעות במקומות אחרים).

 

ויזת תושב למשקיעי נדל"ן

השקעה בדובאי לא מאפשרת רק רווחים גבוהים אלא היא טומנת בחובה יתרונות נוספים. אחד היתרונות הבולטים להשקעה בדובאי היא האפשרות לקבל ויזת תושב דובאי לתקופה של בין 3-5 שנים. ככה תוכלו לבקר בדובאי באופן נוח הרבה יותר, הדבר יכול לסייע לכם גם ביצירת עסקים נוספים בדובאי. קבלת ויזת תושב מותנית בהשקעה בסכום מינימום של 750 אלף דירהם ולקיחת משכנתא של עד 50 אוז משווי הנכס.

השקעה בדובאי

הקשר הישראלי

דובאי כידוע היא נסיכות שחתמה על הסכמי שלום עם מדינת ישראל במסגרת הסכמי אברהם ב-2020. מאז דובאי הפכה ליעד אטרקטיבי בעיני ישראלים הן למטרות תיירות והן למטרות השקעה.

עובדה זו גרמה למנהיגים בדובאי להבין את הפוטנציאל הגדול שטמון בקהל הישראלי ובשל כך המנהיגות פועלת להטבת התנאים ולהפיכת ההשקעה והטיול לנגישים ונוחים. אם תבחרו להשקיע בדובאי תמצאו שותפים עסקיים ישראלים רבים ויחס נוח מצד אנשי העסקים המקומיים.

 

סיכום

השקעה בדובאי עוברת מתחת לרדאר של ישראלים רבים אך היא יכולה להיות עסקה משתלמת במיוחד. העובדה שהביקושים בדובאי הולכים וגדלים ושהיא מהווה מרכז תיירותי ותעסוקתי מאפשרים לעסקאות נדל"ן בדובאי להיות מרוויחות במיוחד. יתרונות נוספים הם הפטור ממס שמקנה ממשלת דובאי למרבית רכישות הנדל"ן והאפשרות להשגת ויזת תושב לתקופה של 3-5 שנים.

השקעה בדובאי

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.