האם אפשר לשפר את דירוג האשראי?

דירוג אשראי

 דירוג אשראי הנקרא בלועזית Business Data Israel – BDI הוא ציון הבא לידי ביטוי בדירוג אשראי וניתן על ידי לשכות האשראי בישראל. ה-BDI אינו קבוע והוא מבוסס על היסטוריית האשראי של האדם או החברה שלה הוא ניתן. כלומר, הוא יכול להיות שלילי או חיובי ואף להשתנות. המאמר יבדוק האם וכיצד ניתן לשפר את דירוג האשראי.

 

מה זה דירוג אשראי והאם ניתן לשפר אותו?

כשמדובר בדירוג אשראי מתייחסים לנתונים פיננסים שונים כדוגמת, מצב העובר ושב, הלוואות, ניצול מסגרת האשראי, עמידה בחובות ותשלומים, חדלות פירעון, האם משלמים את ההלוואות והחובות במועדם וכד'. משרד האוצר מינה את לשכות האשראי לדרג אנשים וחברות באמצעות ציון הנע  בין אפס לאלף על מנת שגופי מימון שונים כמו בנקים וחברות האשראי יוכלו לדעת אם הם אמינים מבחינת החזר התחייבויות כמו הלוואת משכנתא, הלוואה לרכב, חריגה ממסגרת אשראי ועוד. ישנם אנשים שיכולים להיות בדירוג גבוה ובאחד מן הימים להגיע לפשיטת רגל ולקבל דירוג שלילי. על אף זאת, ניתן לשפר את דירוג האשראי. למידע נוסף הקליקו שיפור דירוג אשראי עם Credit Clean.

 

כיצד ניתן לשפר את דירוג האשראי?

  • הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא לשלם את כל החובות.יש להתמקד תחילה בחובות הגדולים. בנוסף, מומלץ לפנות לגורמים המלווים כדי להגיע איתם להסדר תשלומים. חשוב לקבל ייעוץ וליווי מקצועי של מומחים בתחום.
  • יש לשלםאת כל התשלומים בזמן, להשתמש בכרטיסי אשראי באופן אחראי ולהימנע מחריגה ממסגרת האשראי.
  • מומלץ לבדוק את דו"ח האשראי שניתן להפיק דרך חברה מקצועיתולוודא שאין בו טעויות. המוחים המסייעים יכולים למצוא טעויות בדו"ח ולדווח עליהן על מנת שיתקנו את דירוג האשראי.
  • ניתן לפנות לעורך דין המתמחה בתחום חדלות פירעון ודיני אשראי על מנת לנהל משא ומתן עם הנושים, להגיע להסדרי תשלומים ולבנות תוכנית לשיקום היסטוריית האשראי.

 

מהי היסטוריית אשראי?

היסטוריית אשראי היא למעשה כל התשלומים שהיו לכם בעבר. מדובר על סוגים שונים של אשראי, כמו הלוואות, משכנתאות וכרטיסי אשראי – כל אלו משפיעים על דירוג. האשראי. ככל שהיסטוריית האשראי שלכם ארוכה יותר ,כך הדירוג שלכם יהיה יציב יותר.

 

מה חשוב לדעת?

  • פניותרבות לדירוג האשראי בפרק זמן קצר יכולות להוריד את הדירוג.
  • דירוג האשראי שלכם הוא כלי חשוב להצלחה כלכלית ולהצלחה עסקית.
  • ניהול אשראי נכון ותשלום חובות יכולים לשפר את דירוג האשראי שלכם משמעותית.
  • קיימות דרכים רבות לשפר את דירוג האשראי ומומלץ להתייעץ עם גורמים מקצועיים לקבלת סיוע.

 

סיכום

תיקון דירוג אשראי הוא תהליך אפשר, אך הוא דורש מאמץ וסבלנות. על ידי תשלום חובות, ניהול אשראי נכון ופנייה לגורמים מקצועיים ,תוכלו לשפר את דירוג האשראי שלכם ולקבל גישה לאשראי בתנאים טובים יותר.

דירוג אשראי

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.