בעלי חשבון מוגבל? כך תקבלו הלוואה בתנאים טובים

לְהַלווֹת

קבלה של הלוואה דרך הבנק היא תמיד תהליך מסובך, ואם החשבון שלכם מוגבל אתם עלולים להיתקל בקשיים רבים עוד יותר. עם זאת, לעיתים הבנק עלול לנצל את המצב של החשבון שלכם ולהעניק לכם הלוואה בתנאים שפועלים לרעתכם. אנחנו כאן עם כל המידע שיעזור לכם לקבל הלוואה בתנאים טובים יותר למרות שהחשבון שלכם מוגבל.

הלוואות

כמעט כל אחד מאתנו פוגש בשלב כזה או אחר של חייו את הצורך בהלוואה. אחת הבעיות בלקיחת הלוואה היא העובדה שהבנק הוא לא רק זה שמלווה לנו את הכסף אלא הוא גם זה שבו אנחנו מנהלים את הכסף שלנו ביומיום. המודעות של הבנק למצב הכלכלי שלנו יכולה ליצור בעיות בקבלת הלוואה למוגבלים.

עם זאת, גם אם אתם מוגבלים עומדות לרשותכם מספר אפשרויות שבעזרתן גם אתם תוכלו לקבל הלוואה בתנאים הרבה יותר טובים ממה שחשבתם. אנחנו כאן כדי לסקור עבורכם את האפשרויות הללו.

 

הלוואה חוץ בנקאית

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה שאתם לוקחים מגוף שהוא לא הבנק שלכם. הגופים הללו יכולים להתעלם מכך שהבנק מטיל עליכם מגבלות שונות ויוכלו להעניק לכם הלוואה בתנאים הרבה יותר טובים. ללקיחת הלוואה חוץ בנקאית יש יתרון בכך שהבנק לא מודע לכך שלקחתם הלוואה ואתם יכולים להתנהל בצורה עצמאית מול המלווה שלכם.

עם זאת, ישנו סיכון לא מבוטל בלקיחת הלוואה חוץ בנקאית ולכן חשוב לוודא שאתם לוקחים את הלוואה מגוף שפועל באופן חוקי ומוסדר. זה שאתם לא לוקחים הלוואה דרך הבנק לא אומר שאתם צריכים ליפול לידיים של גורמים שהאמינות שלהם מוטלת בספק.

 

הלוואה מול קרן השתלמות

אם אתם מחזיקים בקרן השתלמות שאתם לא מעוניינים לפתוח, לקיחת הלוואה יכולה להתקיים מול קרן ההשתלמות. קרן ההשתלמות מהווה למעשה ערב להלוואה שלכם כיון שהיא מוכיחה שבזמן מסוים עומדת לפניכם האפשרות הכלכלית להחזיר את ההלוואה באמצעות הכספים של קרן ההשתלמות.

בדקו את מצב קרנות ההשתלמות שלכם כדי לראות איזו הלוואה תוכלו לקבל וכמובן באלו תנאים. לפני לקיחת הלוואה שמסתמכת על קרן השתלמות מומלץ לקבל ייעוץ מאיש מקצוע שיעזור לכם לבחור את המסלול המשתלם ביותר עבורכם.

 

גיוס ערבים

אפשרות נוספת שעומדת לרשותכם כדי לקבל הלוואה על אף שאתם מוגבלים היא גיוס של ערבים להלוואה שלכם. הצגה של ערבים בעלי יכולת מוכחת להחזרת ההלוואה שלכם יכולה לשכנע את הבנק להעניק לכם הלוואה בתנאים טובים יותר ממה שהייתם מקבלים לבד. אז אם אתם יכולים להציג לבנק ערבים להלוואה שלכם, ייתכן וזהו פתרון טוב עבורכם.

 

לסיכום

גם אתם מוגדרים כמוגבלים בבנק, עדיין עומדות בפניכם מספר אפשרויות שבעזרתן אתם יכולים לקבל הלוואה בתנאים נוחים יותר מאלו שהבנק היה מציע לכם. בחרו את האפשרות הנוחה עבורכם ובדקו שאתם פועלים כחוק.

לְהַלווֹת

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.