אילו השקעות אלטרנטיביות חוקיות וקיימות במדינת ישראל

השקעות

מתעניינים להכיר מגוון של השקעות אלטרנטיביות וחוקיות? כאן תכירו 3 סוגי השקעה אפשריים הקיימים במדינת ישראל, כדי שתוכלו לבחור את האפיק המשתלם והנכון לבם ביותר כדי להגדיל את ההכנסות והרווחים שלכם.

השקעות נדל"ן

נדל"ן הוא אפיק של השקעות אלטרנטיביות מחוץ לשוק ההון. מאחר ואפשר להשקיע בנכסים כמעט בכל מקום וכן אופן צמיחת אפיק זה מושפע במידה מופחתת משוק ההון.

מאפיינים:

המאפיין יתרונות בהשוואה לשוק הון
קבלת הכנסות בתקופת אחזקת הנכס השקעה מניבה המכניסה כספים במהלך ההשקעה בגלל השכרת הנכס או שימוש עסקי אחר שנעשה בו. ההשקעה בשוק אינה מגדילה את הכנסה חודשית אלא רק את נייר הערך ואינה מכניסה באופן סדור במהלך ההשקעה.
הכנסה שוטפת מהנכס ביצוע החלטות מושכלות בגלל תנובה שוטפת של העסק והפקת רווחים שאענם כרוכים במצוקה תקציבית נקודתית. מכירה בהפסד בשוק המניות על מנת לקבל כסף נזיל בעתות משבר.
השקעה באמצעות הון חלקי השקעה בהון חלקי והשלמתה במשכנתא המהווה הלוואה בריבית נמוכה ומשתלמת. אפשור השקעה במוצר הגדול מההון הקיים של המשקיע. השקעה בכסף ממשי ולא תיאורטי. ההלוואות בריבית אינן משתלמות להשקעה זו שהתשואה עלולה להיות נמוכה מהריבית.
השקעה באופן קולקטיבי קבוצות רכישת דירות להשקעה. חיסכון בתשלום הריביות, חלוקת הסיכון, מינוף השקעה גדולה מההון הקיים ואפשור לחסרי יכולות השקעה. רכישה עצמאית אינדיבידואלית ולא כחלק מקולקטיב

 

רכישה או השקעה כספית בעסק

אפשרות השקעה מורכבת יחסית אך אפשרית ובעלת פוטנציאל רב. מדוב בתצורה בה המשקיע נכנס כשותף שקט בעסק.

מה נדרש מהמשקיע?

  • חזון או אמונה בשירות או במוצר העסק בו מעוניינים להשקיע.
  • אומץ ותעוזה
  • איתור הזדמנויות
  • השקעה באופן שקט בתמורה לאחוזים מן הרווחים השוטפים ובעלות מלאה או חלקית על העסק בהתאם לגודל המימון.

סיכונים:

בהשקעות מסוג זה הכל אפשרי. יתכן שההשקעה תהיה במקום משתם והמשקיע יגרוף רווחים עצומים, אבל גם ייתכן תרחיש בו העסק ייכשל והמשקיע יראה הפסדים כבדים ועיתים אף יאבד את השקעתו. חשוב מאוד לבחון את העסק בדקדקנות לפני שבוחרים להשקיע בו את מיטב הכסף.

 

השקעה בקרן נדל"ן

אפשרות מעניינת להשקעה היא השקעה בקרן נדל"ן – קרן ריט. היא חלק ממגוון קרנות חלופיות שאינן חלק משוק ההון המסורתי, והן אלטרנטיבה שדומה במאפייניה לשוק ההון אך בעלת ביצועים שונים המגוונים את תיק השקעות המשקיע.

קרנות נדל"ן נסחרות בבורסה ומחזיקות פרויקטים גדולים בתחומי נדל"ן שהם מעבר להשקעה של אדם פרטי בשל עלויותיהן האדירות. לשם כך יש צורך בהתאגדות משותפת של משקיעים רבים הפועלת כגוף אחד.

התשואה יציבה אך נמוכה (3%-4% בשנה). היא מספקת ביטחון מהשקעה בנדל"ן מבלי צורך לנהל נכס ולהתנהל מול מתווכים וסוכנים. אך מנגד אין כל כך יכולת שליטה על בחירת הנכס ואופן ההשקעה למשקיע הקטן ביחס למנהלי קרן ההשקעות.

לסיכום: הכרנו כאן מגוון של השקעות אלטרנטיביות וחוקיות. השקעות נדל"ן על מאפייניהן ויתרונותיהן. רכישה או השקעה בעסק והשקעה בקרן נדל"ן. ואנו מאחלים לכם לעשות את הבחירה הנכונה ולצמוח כלכלית דרך הקלה והבטוחה ביותר.

השקעות נדל'ן

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.