איך לנהל נכון את התקציב שלך ולחסוך לגיל הפנסיה?

כסף

לא פעם אנחנו שומעים המלצות בכל הנוגע לפנסיה שלנו. זה הרי ידוע שהדור הנוכחי לא יודע מספיק על פנסיה. לעומת זאת, המבוגרים שעמלו קשה במהלך העשורים האחרונים וכעת חווים את העניין על בשרם, עושים כל שביכולתם כדי להפיץ את הידע בכל הנוגע לניהול נכון של תקציב במטרה לחסוך לפנסיה. בשורות הבאות נציין בפניכם את כל השלבים בדרך לחיסכון המיוחל, הישארו אתנו.

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

שוחחנו עם כמה גורמים רלוונטיים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי. מדובר באנשים משכמם ומעלה שנמצאים בימים אלו בתקופת הפנסיה שלהם. מרביתם עסקו במהלך חייהם בתחומים הנוגעים לכלכלה והם ציינו בפנינו שיש להם את כל המידע שיאפשר לכם, הצעירים, לדעת איך לנהל נכון את התקציב שלכם כדי שתוכלו לחסוך לקראת גיל הפנסיה. לדבריהם, יש 3 שלבים בדרך ליעד הנכסף, וכדי שתגיעו לשם, אתם צריכים להכיר אותם לעומק. הנה כל המידע שנמסר לנו אודות השלבים הללו:

 

השלב הראשון בדרך לניהול נכון של התקציב לקראת חיסכון לפנסיה

השלב הראשון, בדומה לכל עניין בחיים שדורש שינוי מחשבתי הוא ההחלטה. בשלב זה אתם צריכים להחליט שאתם עורכים שינוי בתודעה שלכם. הגיע הרגע שתדאגו לעתיד שלכם. ולכן, אתם צריכים לעצור הכול לכמה רגעים ולבצע שינויים בשגרת היום יום שלכם. מדובר בשינויים מינוריים שיכנסו לאט- לאט אל שגרת החיים שלכם ויאפשרו לכם בהמשך לחיות טוב. לאחר שתהיו מוכנים לביצוע החלטה זו, תוכלו לעבור לשלב הבא שכולל הורדת תוכנה לניהול כספים.

 

השלב השני בדרך לניהול נכון של התקציב לקראת חיסכון לפנסיה

בשלב זה, כפי שאתם בוודאי כבר יודעים, תצטרכו להוריד תוכנה של ניהול כספים. תוכנה שכזו תאפשר לכם לעקוב בקלות וללא מאמץ אחר ההכנסות וההוצאות שלכם. תוכלו גם לראות את ההשקעות שלכם וכל מידע חשוב שנוגע להתנהלות הפיננסית שלכם. ברגע שתהיה לכם מודעות פיננסית ותערכו מעקב קבוע אחר הכספים שלכם, יהיה לכם הרבה יותר קל ליישם את הדברים הבאים:

 

  1. להחליט שמעכשיו אתם מנהלים את התקציב שלכם נכון
  2. להחליט שאתם חוסכים סכום מסוים מידי חודש
  3. להחליט שחלק מהסכום עובר לחיסכון וחלק לפנסיה

 

השלב השלישי בדרך לניהול נכון של התקציב לקראת חיסכון לפנסיה

שלב זה הוא האחרון והוא כולל הליך של בחירת קרן פנסיה משתלמת. הגורמים שסייעו לנו בכתיבת מדריך זה ציינו בפנינו כי יש לבדוק לעומק את האפשרויות שמוצעות לכם על ידי החברות השונות. כך שבסופו של דבר, תבחרו את הקרן המשתלמת לכם ביותר, זו שתאפשר לכם לשלם כמה שפחות עמלות.

 

כמה מילים לסיום

כעת אתם יודעים איך לנהל נכון את התקציב שלכם כדי שתוכלו לחסוך לגיל הפנסיה, כך שנותר לכם רק ליישם את שלושת השלבים שצוינו לעיל ולהתרווח בכיסא בנוחות.

פיננסים

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.