איך אפשר לקרוא מידות של רהיטים מחו"ל?

רהיטים מחול

הזמנה של רהיטים מחו"ל מאפשרת לנו להנות ממוצרי איכות במחיר זול. עם זאת, בעת הזמנה של רהיטים כאלו אנחנו עלולים להיתקל בבעיה מבחינת המידות של הרהיט. המידות בחו"ל לא תמיד זהות לאלו שנהוגות בארץ, מה שעלול להקשות עלינו להתמודד איתן. כמובן, אי אפשר לקנות רהיט בלי שאנחנו יודעים את המידות המדויקות שלו, ואנחנו כאן כדי לתת פתרון.

 

מידות של רהיטים

בישראל, מידות הרהיטים מגיעות בס"מ, כיון שזוהי המידה הרווחת בארץ למדידה של דברים קטנים. רהיטים בבית בדרך כלל נכנסים בתוך חלל ייעודי עבורם, ולכן המידה שלהם היא דבר כל כך חשוב. בניגוד למידות של דברים אחרים, ברהיטים, אם המידה לא תהיה בדיוק מה שחשבנו, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו עם רהיט שכלל לא מתאים למקום שבו אנחנו גרים.

אחת הבעיות שמתרחשות כאשר אנחנו מזמינים רהיטים מחו"ל היא שהמידות של אותם רהיטים הן לא אלו שאליהן אנחנו רגילים בארץ. במקרים רבים המידות של הרהיט יהיו באינץ', מידה שבארץ קיימת רק עבור מסכים. כדי להתמודד בהצלחה עם המדידה, ולדעת האם הרהיט באמת מתאים לבית שלנו, יש צורך לבצע המרה של המידה שלו למידה מוכרת.

אורך רוחב

המרת מידות

המרה של מידות היא פעולה שאנחנו עלולים להיתקל בה לעיתים קרובות. בין אם מדובר על המרה של אינץ לס"מ, המרה של משקלים, מטבעות או כל דבר אחר, חשוב שתהיה לנו דרך יעילה לבצע את אותם חישובים. הכלי הטוב ביותר שבו תוכלו לעשות את זה הוא מחשבון המרות, שיספק לכם תוצאה מדויקת.

 

מחשבון המרות

מחשבון המרות, בניגוד למחשבון רגיל הוא מחשבון שמקבל מאיתנו מספר בצירוף ערך נוסף. הערך הנוסף יהיה המידה שהמספר הזה מייצג, בין אם מדובר על מידת אורך, גובה, משקל או מטבע. המחשבון הזה נועד לעזור לנו לגשר על הפער בין מידות שלא קיימות בארץ, או כאלו שפחות נפוצות. מידת האורך הנפוצה בישראל היא ס"מ, וברגע שתהיה לנו מידה אחרת, המחשבון ייחשב לפי ס"מ.

 

חישוב מדויק

למרות שניתן לבצע קירובים שונים למידות הללו, היתרון שיש לכם בשימוש במחשבון הוא העובדה שהחישוב נעשה בצורה מדויקת ללא כל סטייה. במקרה של קניית רהיטים, חשוב מאוד שהחישוב יהיה מדויק, כדי שנדע האם הרהיט הזה מתאים לבית שלנו או לא. במקרה הזה, קירוב לא בדיוק מה שהייתם רוצים לעשות.

 

לסיכום

גם אם אתם מזמינים רהיטים מחו"ל, אין שום סיבה שלא תוכלו לדעת את המידות המדויקות שלהם עוד לפני שהם מגיעים לארץ. בעזרת מחשבון המרות מיוחד תוכלו להכניס כל מידת אורך שקיימת בעולם ובלחיצת כפתור תראו מה הערך שלה בס"מ. אל תקנו שום רהיט לפני שבדקתם היטב שהמידות שלו מתאימות לאלו של הבית שלכם, כדי לא למצוא את עצמכם עם רהיט לא מתאים.

רהיטים מחול

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.