3 מחלות המזכות ממס הכנסה

מחשבון

מס הכנסה זו מילה שכל מבוגר בארץ שלנו מכיר ויודע.

מס הכנסה זה בעצם מס שמטילה המדינה על כל אזרחיה, ללא כל הבדל בינהם, לפי גודל ההכנסה שלהם.

אותו מס הכנסה שאנו כאזרחים משלמים, עובר לרשות המדינה וזו דואגת לרווחת כלל הציבור בעזרת המס.

יש מחלות שאנו נקלעים אליהן במהלך החיים שלא באשמתינו, והן מזכות אותנו מלשלם מס הכנסה, חשוב להכירן ובהתאם לזאת – לדרוש את הפטור.

מחלת הסוכרת – בהחלט מסוכנת

מחלת הסוכרת משפיעה רבות על איכות החיים בעבור הלוקים בה. זו מחלה בה חסר לאדם את ההורמון ״אינסולין״ באופן חלקי או מלא, שהוא בעצם האחראי להעביר את הסוכר בין כל התאים בגוף. אם הוא חסר – הסוכר נשאר במחזור הדם ואינו נהפך לאנרגיה בעבור התאים השונים. כשאדם צורך את הסוכר, והוא לא מועבר לתאי הגוף השונים, עלולים להתפתח נזקים קשים בכלי הדם, כמו טרשת עורקים למשל. מחלת הסוכרת יכולה להתבטא במספר דרגות, והיא מחלה שמלווה אותנו לאורך כל החיים.

 

מחלת הפרקינסון – מפחיתה את איכות החיים בגדול

במוח שלנו ישנם תאים שמייצרים את החומר: ״דופמין״ שהוא אחראי להעברת מסרים לכל תאי המוח השונים. לדופמין תפקיד חשוב בשמירה על תקינותו של המוח, ונכון להיום חוסר בחומר זה במוח, גורם להשתקת תנועות הגוף של האדם, וזה מתבטא ברעד בלתי רצוי, תנועה איטית וקשיון השרירים. זו מחלה שאין לה יכולת מרפא, מאחר ולא ניתן להכניס דופמין לתוך המוח בצורה תרופתית, אולם יש מעט תרופות שמצליחות לעזור, בעיקר כאלו שמחקות את פעילות הדופמין במוח, וגורמות לגוף להרגיש כאילו הדופמין קיים.

 

מחלת הסרטן – מזכה באופן מלא ממס הכנסה

כשאנו חושבים על מחלות המזכות בפטור ממס הכנסה, מחלת הסרטן בהחלט מתאימה למשוואה. מחלת הסרטן מסובכת ועד היום אין לרפואה את התרופה המיועדת שמחסלת אותה, אך בקצרה מדובר בקבוצת תאים בגוף, שמתרבים ומשתכפלים ללא הפסקה וללא בקרה מיוחדת, בשונה מהתאים הרגילים שיש לנו בגוף, והם מצליחים לבלבל את המערכת החיסונית שלנו אפילו יותר.

ישנם תאים שעלולים להתפתח לתאים סרטניים, אך עם מערכת חיסון חזקה ופעילה, הם מושמדים על ידה, ואין אנו נדע מכל זה בכלל. זו מחלה שדורשת המון כסף מהמטופל בשביל לקבל את הטיפולים הכי מועילים, שהם גם הכי יקרים בימנו. לכן המחלה מזכה באופן מלא מתשלום מס ההכנסה.

 

פטור ממס הכנסה הוא בהחלט קשה להשגה

כנרשם לעיל, ישנן מחלות קשות מאוד ורק אם אנו חולים בהן, אנו נקבל את הפטור המבוקש, בשל העלויות הגבוהות של הטיפולים והזמן הנוסף שעלינו להקדיש לשם זאת. מס הכנסה לפני הכל צריכים לוודא את סוג הנכות שיש בידכם, את אחוזי הנכות, זהו תהליך שיכול להתמשך מספר חודשים אפילו. אל תוותרו על ההליך, הוא יחסוך לכם המון כאבי ראש וכספים.

מטבעות

 

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.