מה החשיבות של איש תיווך בתהליך רכישת דירה

מטבעות

מתווך דירות הוא איש השיווק של הנכס שלנו. המתווך עוזר לנו בתהליך מכירת הדירה באופן מקצועי ע״י מחקר שוק, ידיעת הצרכים שלנו ושל הבית. מתווך טוב ידע את קהל היעד ואיך להגיע אליו וידע לתמחר נכון ולהעריך את הבית בצורה המיטבית ביותר. ולסיום, הוא ידע לנהל משא ומתן שיוביל לסגירת העסקה המשתלמת לנו. על החשיבות של המתווך בעסקה – במאמר שלפניכם

 

צד שלישי לעסקה

המתווך מקבל מידע אמיתי משני הצדדים של העסקה – הוא ידבר עם הקונים וידע מה הצרכים, התקציב וההתאמה שלהם לבית שלכם. הקונים ישתפו אותו בהרגשתם לגבי הבית מאחר והוא צד ניטרלי בעסקה. יתרון חשוב כצד שלישי בעסקה הוא שמתווך מקצועי מכיר את השכונה מצוין, מה שמוביל להיכרות עם המתחרים שלך. הוא מכיר את הבתים האחרים באזור ויודע להעריך את הסכום הגבוה ביותר שניתן לקבל עליו. המתווך יודע על הדירות האחרות שהקונים ראו ואילו עוד דירות זמינות באזור, וכך הוא יכול להשפיע על קבלת ההחלטות של הקונה ולהציג את היתרונות של ביתכם לעומת הבתים האחרים.

 

יצירת קשר עם הקונים

כאשר אתם מוכרים דירה, יש גבול לכמות הפרסום והשיווק שתוכלו לפרסם. פרסמתם כבר בכל קבוצות הפייסבוק, בקבוצות יד שניה, באתרים למכירת בתים וככל שאתם מפרסמים יותר זה נראה יותר ״מתחנן״ מצידכם. החיפוש העצמאי אחר קונה יוצר תסכול רב ולעיתים התפשרות על מחיר נמוך יותר על מנת למכור את הבית. במקרה כזה, נציגי גוף מקצועי כמו המקצוענים בנדל״ן יבינו את צרכי הקונים וידוגו אותם מהקבוצות השונות. הם ידעו לחבר בין רצונות הקונים ליתרונות של הבית וכך לבחור את הקונה המתאים ביותר שישלם את המחיר הגבוה ביותר.  יתרון חשוב ונוסף בקשר עם הקונים הוא שכאשר אנו סוגרים עסקה היא יכולה להתבטל לעיתים מסיבות שאינן מהותיות, אך כשאיש התיווך סוגר אותה, הוא ידע לנהל משא ומתן מיטבי עם שני הצדדים ולגשר על הפערים.

 

מונע מאיתנו את כאב הראש

המתוון מסנן בשבילנו את ים הפניות הלא רלוונטיות שנקבל מרגע פרסום הבית. כאשר אנו מפרסמים את הבית, לעיתים אנו שוכחים חלק מהפרטים, חסר מידע, אנשים מנסים להוריד במחיר או שלא הבינו את המודעה. איש התיווך הוא מעין מזכירה בשבילנו- הוא מקבל את השיחות וההודעות בשבילנו, ומסנן בקשות שאינן רלוונטיות. המתווך מכיר את הבית ולכן יודע לתת את כל התשובות המדויקות ולפרסם מודעה מדויקת ומפורטת שתציג את הבית ואת היתרונות שלו בצורה המקצועית והמיטבית ביותר. רובנו עובדים קשה ואין לנו את היכולת להתמודד עם מבול הבקשות והשיחות, ופעמים רבות אנו לא עונים או עונים בחוסר סבלנות לשיחות שמתקבלות, וכך מונעים מאיתנו סגירת עסקאות.

כאשר אנו לוקחים מתווך, עבודתו היא לחסוך מאיתנו את כאב הראש עם הקונים ולדאוג לנו לעסקה שתשביע את רצוננו.

איש מחפש דירה

 

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.