מהי הלוואה לכל מטרה וממי ניתן לקבל?

פיננסים

החיים הכלכליים הם דינמיים, ומכילים תקופות של גאות ושפל. מה עושים כאשר חשבון הבנק מדולדל, והצורך שלנו, לעומת זאת, נשאר בתוקפו? לשם כך נועדה אופציית ההלוואה לכל מטרה, המאפשרת, לפי תנאים שונים, לקבל סכום כסף באופן מידי, ולהחזירו לאחר תקופת זמן שלא תעלה על 5 שנים. החדשות הטובות: לא תצטרכו לתת הסברים לאף אחד על מהות ההלוואה. מטרת ההלוואה לכל מטרה – כל המידע לפניכם.

הלוואה לכל מטרה – מהי בדיוק?

כמה מפתיע, הלוואה לכל מטרה, כשמה כן היא, הלוואה המיועדת לשלל מטרות, ולאו דווקא למטרה אחת ספציפית, כמו הלוואות שונות המוכרות לנו: משכנתא שהינה הלוואה ייעודית לרכישת נכס, או הלוואה לקניית רכב. הלוואה לכל מטרה מאפשרת להלוות מגוף מימון מוכר, סכום כסף שלרוב אינו עולה על עשרות אלפי שקלים. תקופת ההלוואה: עד 5 שנים.

בלקיחת הלוואה לכל מטרה, הגוף המלווה לרוב לא ידרוש מכם הסברים על מטרת ההלוואה, אלא יעניק אותה בקלות רבה תוך מספר ימים, או אף מספר שעות. החזר הלוואה לכל מטרה, גובה לעיתים מהלווים, ריבית גבוהה. יש לדעת כי הלוואה לכל מטרה אינה סתירה לקבלת משכנתא, ויכולה להילקח במקביל.

לרוב, ההצעה המשתלמת ביותר להלוואה לכל מטרה, תינתן על ידי הבנק אליו אתם משתייכים, אולם יש לבדוק היטב את השוק, כדי להבחין אם אינכם מפספסים הצעות אטרקטיביות יותר.

 

איך מגישים בקשה להלוואה לכל מטרה?

ניתן לגשת פיזית לסניף הבנק הקרוב, או למשרדי חברות חוץ בנקאיות למילוי טפסים. במקביל, ניתן לעקוף את ההליך הפיזי ולפנות לאתר הבנק או החברה, למילוי טפסי אונליין.

 

הגופים המעניקים הלוואות לכל מטרה

בנקים וחברות שונות מציעים תנאי אשראי מצוינים למתן הלוואה ללא מטרה, ביניהם: חברות אשראי, חברות מימון ישיר, כל הבנקים המסחריים, וחברות חוץ בנקאיות שונות, חברות שונות יעניקו את ההלוואה גם במטבע חוץ כמו דולר, לירה שטרלינג ועוד. רוב מקורות המימון יציעו גובה ריבית דומה, ההבדל ייבחן בפרק הזמן עד לקבלת ההלוואה.

 

הלוואה לכל מטרה – מה גובה הריבית?

גובה הריבית נע בין 8% ל-12%, והוא תלוי במצב הכלכלי של המבקש: האם יש ברשותו נכס, הכנסה קבועה והון עצמי. לרוב, בנקים יעניקו הלוואה לכל מטרה בריבית נמוכה יותר, מאשר גופים חיצוניים אחרים. במידה ואתם מעוניינים ברכישת שירותים או מוצרים שאינם נכסים, וחסר לכם כרגע הסכום הנדרש, אופציה של לקיחת הלוואה לכל מטרה, הינה רלוונטית ביותר עבורכם.

 

הלוואה לכל מטרה – שורה תחתונה

הלוואה לכל מטרה מאפשרת לכם ללוות סכומים של עשרות אלפי שקלים עד 100,000 ש"ח, בטווח זמן קצר, עם יכולת החזר של עד 5 שנים. כדי לעשות את העסקה המשתלמת ביותר, יש לבחון את הצעות הריבית השונות של גופי המימון, ולבחור את הנמוכה מבניהן.

פיננסים

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.