זוהי הדרך הכלכלית הנכונה לנהל מועדון לקוחות מקצועי

מטבעות ושעון

מועדון לקוחות הוא אמצעי מעולה לגבש קהלי יעד מובחנים תחת שם של מותג מסוים. הדרך בה תבנו את מועדון הלקוחות והרלוונטיות של ההטבות הייחודיות לחברי המועדון הינם קריטיים, על מנת שהמועדון יממש את מטרותיו השיווקיות ויתרום להצלחת העסק. מועדון לקוחות מתקדם יכול ליצור מודעות גבוהה למותג, תוך מעורבות נמשכת של החברים באמצעות ההצעות הייחודיות שהמועדון יציע להם באופן מתמשך ומתחדש.

 

ניהול מועדון לקוחות

השירות של ניהול מועדון לקוחות הינו תחום מומחיות בפני עצמו וכאשר הוא נעשה באופן מקצועי הוא כלי שיווקי יעיל במיוחד. ניהול המועדון כולל יצירת תוכן רלוונטי למותג ושליחתו בדיוור אלקטרוני לחברים באופן שוטף. הדבר חשוב על מנת לשמר ולחזק את הקשר שלהם  עם המותג והנעה לרכישות חוזרות, תוך יצירת מבצעים וקופונים ייחודיים. עוד על יצירת מועדון לקוחות כאן.

 

קהל יעד מובחן

בתהליך הבנייה של מועדון לקוחות יש לבצע טירגוט של קהל יעד המתאים למותג. לאחר גיבוש קהל היעד יהיה קל יותר לחשוף להם מוצרים או שירותים חדשים מכיוון שכבר מדובר בקהל אוהד. החברות במועדון צריכה לעודד את האינטראקציה והמעורבות של החברים למשל באמצעות הזמנות לאירועי השקה, מבצעים מיוחדים בקופות חכמות ועוד.

 

ניהול התקשורת

העברת המידע לגבי הטבות ייחודיות לחברי המועדון הינה חשובה, על מנת להעניק לחברי המועדון את התחושה שהם חשובים יותר מהלקוחות הרגילים.  התקשורת צריכה להיות מקצועית ולספק תועלת שיווקית. צריך לדעת כיצד לתכנן ולכתוב ניוזלטר איכותי שיהפוך לדבר שחברי המועדון מחכים לו בתיבת הדואר.

 

שימור לקוחות

על רקע התחרות הגוברת בענף הקמעונאות הפכו מועדוני הלקוחות לכלי שיווקי אסטרטגי אפקטיבי במיוחד. יותר ויותר עסקים ורשתות בוחרים להשקיע את תקציבי השיווק שלהם בשימור לקוחות במקום בלנסות לגייס לקוחות חדשים. על מנת לנהל מועדון לקוחות מצליח יש לייצר לחברים חוויה ייחודית הכוללת תגמול מקורי ורלוונטי עבורם.

 

אפליקציה בטלפון החכם

ניתן כיום לבנות לכל מועדון לקוחות אפליקציה ממותגת בה כלל שירותי המועדון, התכנים, האירועים, המבצעים וההטבות נמצאים במרחק נגיעה במסך. ריכוז של כל המידע במקום אחד מאפשר לכם ולהם חיסכון בזמן וחשיפה מיטבית של מוצרי העסק ישירות ללקוחות. הכלים החכמים לניתוח מידע מאפשרים לשפר את האפליקציה, לחזות טרנדים, להציע סלי קנייה ועוד.

אחד החסמים לבניית מועדון לקוחות בעבר היה החשש שמדובר בהמון עבודה. כיום ניתן להשתמש בכלים מתקדמים שונים, על מנת להפוך את תפעול המועדון לחצי אוטומטי ופשוט.

 

סיכום מועדון לקוחות

לסיכום הנושא, במאמר זה התמקדנו ביתרונות השיווקיים של ניהול מועדון לקוחות מקצועי. כפי שציינו, ניתן לנהל את כלל האספקטים של המועדון באופן דיגיטלי ומרוכז, תוך יצירת ערך ייחודי לחברי המועדון.  חשוב לבנות את ההטבות לחברים באופן שמותאם לקהל היעד ולהשתמש במועדון ככלי להעלאת המכירות של העסק ללקוחות חוזרים.

שטרות של יורו

 

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.