האם ניתן לבצע סליקה בחיבור מידי עם הפקת חשבוניות מס?

חשבוניות מס

אם במקרה עדיין לא נתקלתם בעניין, או לא ידעתם שזה השם של הפרוצדורה הזאת, סליקה היא בעצם שיטת תשלום שניתן למצוא היום בהמון בתי עסק שונים. בדרך הזאת ניתן לשלם עם כרטיסי אשראי או דרכי תשלום שאינם מזומנים, באופן הזה התשלום שמתבצע עובר במהירות הישר לחשבון הבנק של בית העסק. למרות שזה כבר לא חדש בכלל, עדיין השיטה מתפשטת בעדינות, והרבה שאלות מתחילות לצוץ, אז הינה בשבילכם המענה על כמה דברים חשובים לגבי תשלום בסליקה.

 

מה זה סליקה

אם עדיין לא שמעתם על פתרונות סליקה, כנראה שאתם מנותקים, סליקה היא שיטת תשלום המתבצעת דרך כרטיסי אשראי או בדרכי תשלום נוספות שאינן מזומנים כמו אפליקציות תשלום. מדובר בתהליך המתבצע בקבלת התשלום בבית העסק מכרטיס האשראי שלך, ישירות לתוך חשבון הבנק של אותו בית עסק.

 

איך מתבצע תהליך הסליקה

תהליך הסליקה עובד על שיתוף פעולה של חברת האשראי, חברת הסליקה ושירותי בנק אוטומטים. חברת האשראי מספקת את השירות ומאפשרת את הגבייה, חברת הסליקה מעניקה בעצם את התשתית, מסוף, אפליקציה, מתקן הסליקה וכדומה. ושירותי הבנק האוטומטים זו החברה שמנהלת את התקשורת בין בית העסק לחברת האשראי.

 

חברת סליקה ושירותים נוספים

מטרתה של חברת הסליקה זה בעצם אבטחת מידע, התפקיד שלה הוא להגן על בעל הכרטיס ועל הפרטים של הכרטיס בכל פעולה ובכל מקום. בסליקה יש תקן עם דרישות הכוללות מערכות המצריכות בדיקות תקופתיות, הכל במטרה למנוע את החשיפה של המידע אודות כרטיסי האשראי שמחזיקים הלקוחות. בנוסף, חברות הסליקה מעניקות שירותי כמו קורא מגנטי, מערכת התאמות אשראי, ממש סליקה באתרים למסחר אלקטרוני ועוד.

 

אפשרויות סליקה

מערכות הסליקה מאפשרות חיוב בתשלומים, חיוב במעמד, גבייה מאוחרת וסליקה דרך האינטרנט. ניתן לבצע את הגביה המאוחרת באמצעות סליקה מהטלפון, הוראת קבע או דרך הסליקה באתרי האינטרנט.

 

סליקת כרטיסי אשראי

בעלי עסקים, בכל הגדלים, יוכלו ליהנות רבות משירותי סליקה, זו הפכה להיות דרך כל כך נפוצה ונוחה עבור אנשים. על פי המחקרים נמצא כי במהלך השנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע רכישות מרחוק אונליין. עסקים שלא ישלבו סליקה, ימצאו את עצמם מהר מאוד מחוץ למגרש.

 

דרכים לשימוש בסליקה עבור עסקים

עסקים יכולים להשתמש בשירותי הסליקה באחת משתי דרכים, דרך אחת היא על ידי פתיחת חשבון בחברת אשראי ולבצע את התשלום מול חברת האשראי. דרך נוספת תהיה לעבוד דרך חברה מתווכת, מבלי הצורך לפתוח חשבון בחברת אשראי, מכיוון שהחברה המתווכת עוזרת בקבלה וחיבוק מספק הספק.

 

הפקת חשבוניות מס

כמו שניכר, יש המון אפשרויות נוחות שמגיעות משירותי סליקה, בנוסף לכל היתרונות שכבר קראתם עליהם, ניתן להפיק חשבוניות מס וקבלות בקלות רבה גם דרך שירותי הסליקה בעסקים. או בהדפסת קבלות שהן משמשות כחשבוניות מס או דרך שליחה ישירה למייל או לנייד שלכם.

חשבוניות מס

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.