האם מערכת בית חכם היא השקעה טובה לבית שלכם?

מבנה דיגיטלי

בית חכם הוא כבר לא סתם מותרות. בית חכם זוהי הדרך לנהל את הבית בעולם המודרני.

כשם שניתן לנהל עובדים, מערכות ושירותים באופן מקוון, כך המציאות המודרנית מאפשרת לנהל את הבית ישירות מהפלאפון הנייד.

האם מערכת בית חכם היא השקעה טובה עבורכם?

שירותי הבית החכם

כדי לענות באופן מושכל לשאלה, חשוב להבין מה מציע הבית החכם. מערכות בית חכם, כאמור מאפשרות ניהול מקוון של מערכות הבית. ניתן לשלוט באמצעות יישומון, המותקן במכשיר הסלולרי, במערכות התאורה, המיזוג, בווילונות ועוד. בעזרת היישומון, ניתן להדליק את המזגן לפני שמגיעים הביתה, לכבות אותו אם בטעות הוא נשאר דלוק, לכוון את התאורה בדיוק לעוצמה הנכונה ולהגיף גם את הווילונות הגבוהים.

לא מדובר רק בנוחות, אלא ביעילות של ממש. המערכות מאפשרות חסכון משמעותי בחשמל ומאפשרות להפיק את המירב ממוצרי החשמל בבית שלכם. כמובן שהמערכות החדישות לא מצריכות תשתית מותאמת, אלא יכולות להתלבש על כל תשתית קיימת, ישנה וחדשה כאחד.

חשבו למשל על שואב האבק הרובוטי שלכם. הזמן האידיאלי להפעלתו, הוא הזמן בו אתם מחוץ לבית. כעת חשבו על תחושת הצינה כאשר אתם נכנסים לבית, והוא קר. בעזרת המערכת החכמה, תוכלו להפעיל את הרובוט כשאתם מחוץ לבית ואת המזגן או הקמין לפני כניסתכם הביתה.

התועלת במערכות החכמות עולה עשרת מונים כשאנו עוסקים בבניינים עסקיים ובמבני ציבור. במבנים אלו, הכוללים חדרים רבים, אופציה לכיבוי והדקלת האורות והמזגן באופן אוטומטי היא קריטית למדי. פעמים רבות אנשים עוזבים את החדר, מבלי לדאוג לכיבוי בעצמם וללא מערכת אוטומטית עלות החשמל תרקיע שחקים. בעזרת המערכות החכמות, ניתן גם לכוונן את הכיבוי וגם לכבות בפועל מרחוק.

אם כן, נוכחנו לדעת שלבית החכם שלל יתרונות. כעת נבחן מהי עלות ההשקעה והאם היא כדאית.

 

עלות ההשקעה

עלות ההשקעה תלויה בשלל גורמים, כגון גודל הבית, מספר המערכות הדורשות התקנה ואיכותן מבעוד מועד. מכיוון שכך, יהיה זה חוסר מקצועיות לנקוב במספר המתיימר לשקף את העלות. נוכל רק להמליץ לכם לערוך סקר שוק מעמיק, הבוחן הן את המחירים והן את איכות המוצר והשירות.

לאחר סקר השוק ובחירת החברה האולטימטיבית, חשבו על היתרונות המצוינים לעיל, שאלו את החברה מהו החסכון החודשי הצפוי בחשמל ובדקו האם התקציב שלכם מאפשר זאת. כדאי להשקיע מאמצים ולמצוא תקציב לשם כך, שכן למערכת מעלות רבות.

בנוסף, קיימת אופציה להתקנה מרובדת של המערכת החכמה. במידה והתקנת המערכת בכל הבית יקרה מידי עבורכם בשלב זה, תוכלו לבחור בהתקנת מערכת חכמה רק בחדרים מסוימים או רק על חלק מתשתיות הבית ובאופן זה יידרש סכום נזיל פחות במידה ניכרת.

 

לסיכום

לבית החכם תכונות מעולות המקנות לבעליו יתרונות רבים. העלות של המערכת משתנה מבית לבית, ויש לערוך סקר שוק מעמיק עובר לרכישה. בדקו כיצד תוכלו להכניס את ההוצאה לתקציב שלכם והתקדמו לבית חכם. בהצלחה!

טלפון

 

מומחי תיקון 190

חשבת למשוך את כספי הפנסיה? אל תעשה/י זאת בפזיזות! כנראה שתוכל/י למשוך ולא לשלם מס. כדי לקבל פרטים נוספים ניתן להשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם.